Välkommen till mig!

lördag 6 november 2010

Utmaning

Det är härligt med utmaningar :) Jag blev precis utmanad av min kära svägerska Maria att svara på dessa frågor. Så här svarar jag...

Fyra saker jag avskyr
1.Psykisk och fysisk misshandel
2.Orättvisor
3.Kyla
4.Skolans pasta

Fyra saker jag gjort idag
1.Promenerat i snön med fina, pratsamma Maja. 
2.Blivit kär i Petter och Petra (September ;) 
3.Bastat och druckit rödvin. (Ja, jag vet att man ska ha öl egentligen;)
4.Sett film med Maja, svärson och make. (Maja med en stor, stor pälsmössa på huvudet :) 

Fyra saker jag längtar efter
1.Värme och sol
2.Morgondagens besök på Kulturens hus
3.Utveckling och förändring
4.Sol och värme



Fyra saker på önskelistan
1.En resa till ett varmt land
2.Make-over i sovrummet (nya garderober mm...) 
3.En sommarstuga
4.Pengar till ovanstående


Fyra tv-program jag ser
1.Så mycket bättre
2.Lyxfällan(jag känner mig så smart och rik efteråt;)
3.Dokumentärer
4.Nyheterna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar