Välkommen till mig!

fredag 5 november 2010

Fredagsbilder

Så klart att världens finaste gudsöner ska få smaka majskrokar hos sin gudmor :)
Även stora barn gillar majskrokar ;)
Njuter av denna tavla varje dag! Målad av Erica Rönnbäck fd kollega. Jag har fått den av fina vänner!
Min vy från soffan just nu. Fredagsmys!

Anders spelar och sjunger.
Finn ett fel mot bilden ovan ;) Vinnaren vinner en kopp kaffe :)
Vår Allis tittar ut och funderar över sin framtid som blivande mor.
Tröttsamt att vara gravid. Magen rör sig av kattungarna där inne!

3 kommentarer:

  1. Åh så mysigt det ser ut... vill också ha en Anders vid ett piano hemma hos mig. Han skulle få spela schlager //C

    SvaraRadera
  2. Du kan få hyra honom för en billig penning ;)Så kanske jag får råd att shoppa lite...

    SvaraRadera
  3. Testar om det går skriva här..

    SvaraRadera