Välkommen till mig!

måndag 3 januari 2011

Söta små kattungar önskar nya kärleksfulla hem

 Nu är det snart dags för våra underbart söta och fina tre kattungar att få nya hem. Jag kan säga att det är med sorg i våra hjärtan vi skiljs ifrån dem. De är så mysiga, busiga, roliga och underbara! Familjen har ägnat många timmar med att titta på dem, mysa med dem, skratta åt dem och busa med dem. Kattungarna är snart 8 veckor, så om några veckor är det dags att flytta från mamma Allis. Vi önskar att de ska komma till kärleksfulla och kattintresserade hem. Är du intresserad eller känner du någon som är intresserad? 

Världens sötaste "Sigge"

Världens sötaste "Sally"

Världens sötaste "Siri"

Världens sötaste kattungar

2 kommentarer:

  1. Så fantastiskt söta!! Jag har legat lågt med att prata katter här hemma... :-)

    SvaraRadera
  2. Men jag kan blåsa liv i katt-diskussionen när ni kommer hit :) Eller jag tror att när ni ser katterna så säljer de in sig alldeles själva ;)

    SvaraRadera