Välkommen till mig!

fredag 31 december 2010

Gott Nytt År alla vänner!


Så var det då dags att säga tack och hej då till 2010 och välkommen till 2011. Ett år går verkligen fort! Jag hoppas att ni alla haft ett bra år och att nästa år kommer att bli ännu bättre! Mitt 2010 har varit bra. Egentligen ett alldeles vanligt år. Det har som sagt varit hur bra som helst, men kanske utan så många överraskningar och speciella saker. Fast å andra sidan är jag rätt så nöjd med "det vanliga".

Hur vill jag då att nästa oskrivna år ska bli?

                               2011
Jag hoppas mina älskade barn får ett fantastiskt år
Jag hoppas att alla nära och kära och vänner får ett fint år
Jag hoppas att mina små gudsöner får ett härligt år med lek, spring i benen och gulligull
Jag hoppas att alla får vara friska
Jag hoppas att det händer något utvecklande jobb-mässigt
Jag hoppas att jag lär mig att arbeta lagom
Jag längtar redan till sommaren 2011. Sol och värme!
Jag skulle gärna åka till ett varmt land.
Jag hoppas att få umgås ännu mer med mina vänner
Jag hoppas lära mig att relaxa och mysa fast det är stökigt. Tack för tipset, Emma V-L ;)
Jag hoppas att jag ska bli smal och snygg och smart ;) Allvarligt talat så ska i alla fall några kilon bort.
Jag hoppas vara "lite snällare" med mig själv. 

Nu ser jag fram emot en trevlig nyårsafton. Hittils har den varit trevlig. Lite mat-fix och mys i soffan fast det är mitt på dagen. Ni hör jag har redan lärt mig att mysa mer :) Sen blir det att ta med sig lite mat och promenera fyra hus bort och fira nyår tillsammans med kära vänner. Vi kommer att äta gott. Det blir bl.a. lax-bakelser, potatisterinn med västerbottensost, rödvinssås, chokladmousse, vin och champagne. Inte helt fel, eller hur!
Jag gissar att kvällen kryddas av lite oro över de två av mina tonåringar som beger sig på egna nyårsäventyr. Huja, varför kan de inte bara vara hemma med sin mamma ;) Jag gissar att de får de supertrevligt, precis som vi, och att min oro är helt obefogad :)

Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Varma kramar till er alla från mig!
/ Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar