Välkommen till mig!

lördag 25 december 2010

Fin julafton!

H
Klapparna under granen

Finbesök av bästa gudsönerna och bästa grannarna

Julklapps-utdelning (på golvet så att alla hundar och katter kan vara med :)

Snygg tröja!

Kul med prassligt papper och härliga snören :)

Julbus i vårt hus

Alla kissar vill hjälpa till att öppna klapparna

Söta!

Maken hade köpt denna väderstation till familjen. Han hade rimmat hysteriskt roligt! Skrattade så jag grät!

Mysig, fin pyjamas jag fått av mina barn

Vår familj fick en sån fin tavla av Linus och Gustav! Det står "Vänner att vara stolt över" Under står det "Linus och Gustav" Tror att hon som gör tavlorna heter Isa och kommer från Piteå. Har sett flera tavlor hon gör och de är superfina!

Fin dunjacka jag fick av jobbet! Fick även goda ostar och ljusstake.
Fick slantar av min mor. Snällt!
Gott med julmat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar