Välkommen till mig!

torsdag 2 december 2010

Kan det vara möjligt....?


Kan det vara möjligt? Tror inte det. Men hoppas gör jag! Kan det vara möjligt att jag känner mig lite, lite piggare? I kväll har jag anat en gnutta mer livsgnista i mig. Jag har orkat förbereda inför morgondagens after work/middag med goda vänner, jag har orkat skriva handlinglista, jag har orkat dammsuga, jag har lagat mat, tvättat och dessutom hunnit se lite på TV. Jag är dessutom vaken och klockan är snart midnatt! Erkänn att det är bra jobbat av en utarbetad, medelålders kvinna med diverse krämpor som bor i kyla och mörker! Kanske är det så att jag "pustat" ut lite och har några "krav" mindre nu när skriftliga omdömen, utvecklingssamtal, redovisningar och utställningar är klara för denna termin. Kanske är det för att jag ser "målsnöret" jag orkar lite till helt plötsligt. Fast kanske är det så att jag i morgon är precis lika trött och sliten igen....:)


Hur det nu än blir med den saken så önskar jag er trevlig fredag! Hoppas att ni, precis som jag, ser målsnöret.


/ Å










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar