Välkommen till mig!

lördag 4 december 2010

Tidfördriv

Kommer precis från träning. Skönt! Har inte orkat träna på en månad, men idag så blev det äntligen av. Nu har jag precis färgat håret och kan inte göra så mycket, därför roar jag mig med att svara på dessa frågor. Inte speciellt intressanta, men det får "hårfärgningstiden" att gå..... 


Vad gjorde du kl 08 imorse?
Jag sov.
 Vad gjorde du för 15 min sedan?
Jag färgade håret. 
Det sista du sa högt?
"Pappa och hans Mammas nya kille"
Det senaste någon sa till dig?
"Åsa, ska vi kasta de här plastlådorna" (Anders på väg med insamlingen)
Vad har du druckit idag?
Två koppar kaffe, två glas med lime-vatten. 
Vad var det senaste du åt?
En blodapelsin och en kiwi. 
 Vad var det senaste du köpte?
Gögg och vin på systemet igår. 
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Den är vit med ett ovalt fönster. 
Vad är det för väder hos dig nu?
Det är väl typ 10 grader kallt.  
Godaste glassmaken?
Pistage och choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja
Sover du tungt?
Nej inte speciellt tungt. Vaknar väldigt lätt. 
Drömmer du mardrömmar?
Det händer då och då, drömmarna kan vara riktigt otäcka.  
Trivs du med ditt jobb?
Ja det gör jag.  
Favoritklädsel?
Hemma går jag gärna omkring i mjukis-kläder, typ plysch.  
Favoritlåt just nu?
Har nog ingen favoritlåt just nu. Gillar det mesta. 
Vad ser du om du tittar till höger?
Jag ser en köks-ö, barstolar, en pall och halva köket. 
 Vad gör dig glad just nu?
Mina barn -ALLTID!
Vad ska du göra härnäst?
Jag ska tvätta bort hårfärgen från mitt hår och duscha.  
Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
Mycket gott humör!
Favoritgodis?
Choklad i olika former 
Kläder just nu?
Träningskläderna är på fortfarande. 
Hur många kuddar sover du med?
Sover alltid bara med en kudde. Den får inte vara speciellt hög heller. Får lätt ont i nacken. 
Spelar du något instrument?
Nej. Det ska alla vara glada för.  
Morgon eller nattmänniska?
Både och, eller inget av det. Jag varierar beroende på hur jag mår och hur trött eller pigg jag är. Det beror även på vilken årstid det är. 
Vad är viktigast för dig?
Familjen så klart! 
Är du kittlig?
Nej inte speciellt. Kanske lite lite på under fötterna. 
Äckligaste insekten?
Fästing 
Stökigt el välstädat?
Hos mig vill jag att det ska vara välstädat. Hos andra bryr jag mig inte alls.  
Längtar du mest efter just nu?
Lugn. Jul. Något gott. Kaffe. 


2 kommentarer: