Välkommen till mig!

söndag 16 januari 2011

Min födelsedag!

Min födelsedag började med sovmorgon, när maken tog sonens skjutsning till Piteå. Skönt!
Galna kattkvinnan-historien fortsatte!
En LCHF-chokladkaka med nötbotten. Med en klick grädde var den god. Tyckte bara jag :) Ingen annan ;)

Majas hemmagjorda Prinsess-tårta! Duktig tjej! Den var visst god också. (Okej, jag erkänner, det är jag som skrivit på tårtan ;)

En bra present från familjen! Maja är bäst på att hitta presenter. Maken har tur ;) Tack bästa familjen <3

En till present från familjen, nya fina träningsbyxor. Hmm, jag ser ett mönster i mina presenter. Undra vad de tycker om mig.... :)

Detta är ingen present, men den vann jag på lotteri i går. Bra att ha till sommaren!

Fin Rörstrandsmugg, serien heter "Farmor fikar". Denna fick jag av Cicci - den ska jag ha på jobbet. Den gör mig nog extra glad där! Av Ronny fick jag älgfärs. Glömde fota den, men ni vet väl ungefär hur det ser ut ;) Jag blev lika glad för båda presenterna! Plus för besöket och blöta pussar av gudsönerna.

Jag fick en slant av min moder. Kanske inte riktigt en sån här stor hög, men jag är glad och jag ska köpa mig nåt fint för slanten.  Tack mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar