Välkommen till mig!

onsdag 5 januari 2011

Längtar....

Sitter här i soffan och tittar på foton från Thailandsresan (vår bröllopsresa) för snart två år sen. Jag längtar verkligen tillbaka. Jag längtar till värmen. Jag längtar till det totala lugnet jag kände. Jag längtar till sanden mellan tårna. Jag längtar efter alla fina vänner som var med oss. Jag längtar till bad i havet. Jag längtar efter den goda maten. Jag längtar efter den supersköna och superbilliga massagen. Jag längtar efter snorkeldyk i klarblått vatten. Jag längtar helt enkelt tillbaka till Thailand! Som jag sagt förut så är jag ingen vintermänniska. Nu är det dessutom en ovanligt kall vinter - idag har det varit -24. Det är inte acceptabelt tycker jag! Jag vill slippa bylsa på mig täckbyxor, Canadian-skorna, dunjacka, mössa och vantar. Jag vill glida ut med linne och shorts och tycka att jag klätt mig för mycket :) Det är därför jag längtar tillbaka till Thailand!

Ni ser väl på bilder hur himla bra jag mår! :)

/ Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar