Välkommen till mig!

lördag 8 januari 2011

50-åriga kompisar!

Tänk att i kväll ska vi gå på kompisgängets första 50-årsfest! Kul! Men tänk att det börjar närma sig 50 år. För vissa. Inte så snart för mig. Thank God! Jag har 8 år kvar (7 år om jag räknar från nästa söndag ;) Så än behöver ni inte börja dikta sånger, verser, slå in paket, komma ihåg fina minnen av mig osv.... Ännu kan ni bara tänka på mig som ung (allt är relativt) och betydligt närmare 40 än 50. Om några år så blir det betydligt tätare med 50-årsfester. Flera (faktiskt flest manliga) bekanta fyller om si så där 3-5 år. Det blir trevligt med fler 50-årsfester. Tycker jag. Kanske inte de som fyller ;) 

Men hörrni 50 är väl ingen ålder! Vet inte om jag själv är ironisk eller inte... ;) 

Nu ska här piffas, smetas, kletas, sminkas, sprayas och göra allt för att dölja att jag bara har 8 (okej 7 år och 1 vecka ;) till min egen 50-årsdag. 

Ha en skön kväll! Själv ska jag ha det trevligt! 

Grattis Erik!!

/ Å

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Vi ska snart boarda på vår första flight mot luleå!
    Vi vill stanna några dagar till men verkligheten hinner ikapp ..Hälsa Näsvalls säger Annica
    Kram Boqvists o Wennbergs

    SvaraRadera
  2. Oj, oj vilken trevlig fest ni missat medans ni lever livet i Amerikat ;)

    SvaraRadera