Välkommen till mig!

lördag 9 april 2011

Vi har gjort en hjort

Idag har vi gjort en hjort. Det är något jag aldrig gjort förut. Men det var riktigt trevligt. Jag tog maken med mig och gick på en promenad för att hitta det vi behövde till vår hjort. 

När man ska göra en hjort behöver man detta.
Ska vi ta den här? Nä, den passar inte...
Men den här tar vi. Den ser fin ut!
Lite lätt snickeriarbete för att få allt att passa.
Så där ja, nu har vi gjort en hjort! Fin va! Som ni såg var det mest maken som arbetade. Men till mitt försvar ska sägas att jag gjorde grovjobbet och förarbetet genom att klicka hem hjorthuvudet på www.mångarum.se Nu hänger huvudet i vårt vardagsrum.
Närbild på själva betonghuvudet. Småroligt text, tycker jag!



Ha en fortsatt bra lördagkväll! / Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar