Välkommen till mig!

tisdag 19 april 2011

J A G N J U T E R

Jag njuter så av att vara ledig!! J A G  N J U T E R  S Å  A V  A T T  V A R A  L E D I G  !! 

Det är så skönt att höra hur makens klocka ringer och höra hur han motvilligt kravlar sig upp, medan jag kan mojsa ner mig i täcket igen och somna om. U N D E R B A R T !! Är det så att skadeglädjen över att han måste stiga upp gör det hela lite mer underbart? Nä så kan det väl inte vara? Eller... ;) ;)

Att kunna äta frukost och läsa tidningen och lite bloggar och surra lite med en ovanligt morgonpigg son är V A R D A G S L Y X!

Att sedan få lyxen att hinna prata och vara lite mer med mina barn är ju bara F A N T A S T I S K T  !! Igår åkte vi på stan och fixade vårskor, vårjacka, fotbollsskor och sådant som är svårt att hinna när alla jobbar och går i skolan. Att sedan få njuta av en kopp kaffe, en biskvi och surr med äldste sonen var en M Y S I G bonus.

Idag har jag hunnit städa lite. Inte så kul, men så S K Ö N T att få göra det utan att vara trött.

Sen har jag gått på promenad med  F I N A dottern Maja, B Ä S T A vännen Cicci och de S Ö T A S T E och C H A R M I G A S T E gudsönerna. Vi gjorde även en liten utflykt på vår altan med gott fika och skratt till gudsönerna som tyckte att bullsmulor var mycket godare än de "barnvänliga" majskrokarna som vi försökte bjuda dem på :) Jag förstår dem till fullo! Klart söt-nötarna ska ha bullar!

Att sen kunna träna magmuskerna tillsammans med dotter och svärson är K U L! Det var i alla fall kul för svärsonen som vältränad kan le åt sin svärmor som i alla fall gör sitt bästa :) Men det bjuder jag på!

Det B Ä S T A av allt är att i morgon så kommer det en ny L E D I G  D A G!

I  L O V E  I T  !! O C H  J AG  H A R  F Ö R T J Ä N A T  D E T  !!
/ Å

Är de inte så söta som man dör!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar