Välkommen till mig!

torsdag 12 maj 2011

Extremt intressant inlägg :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
När en sköterska ringde och frågade hur jag mådde. Omtänksamt!
 
Vad gjorde du kl 08 imorse: 
Jag parkerade på min parkeringsplats på jobbet.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Kollade på Maja och kissen som sprang runt på gården :)
 
Det sista du sa högt: 
"En sån där bikini borde du köpa i svart" - sades till Maja. 

Det senaste någon sa till dig: 
"Är det Luxury fällan"- sades av Maja när jag bytte kanal på tvn.

Vad har du druckit idag: 
Vatten och kaffe.
 
Vad var det senaste du åt:
En bit mörk choklad med jordgubb- och apelsinsmak. 
Vad var det senaste du köpte: 
Veckohandling på 2200 kr och två par sommarskor.
 
Vad är det för färg på din ytterdörr: 
Vit med ett ovalt litet fönster. 
 
Vad är det för väder hos dig nu: 
Soligt och lite blåsigt. 
 
Godaste glassmaken: 
Pistage, choklad och god vanilj. 
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 
Ja.

Sover du tungt: 
Jag sover oftast bra, men inte tungt. Vaknar lätt som en plätt.
Drömmer du mardrömmar: 
Ganska så ofta. Drömde en förra veckan som var absolut gräslig. Ryser!
 
Trivs du med ditt jobb: 
Jag trivs jättebra! (Lite för mycket jobb ibland bara...)

Favoritklädsel:
Jobbet: Vardagsfina kläder 
Hemma: Mjukiskläder och tjocksockor. Sexy mama :)

Favoritlåt just nu: 
Oj, ingen aning. Är verkligen allätare av musik. Har i alla fall sjungit högt i bilen till Rihannas låt S & M när jag åkte från Ica Maxi. Oj, så fint jag sjöng!  ;)

Vad ser du om du tittar till höger: 
Maja som sitter bredvid mig i soffan med sin dator i knät.
 
Vad gör dig glad just nu: 
Att jag har glada barn, att det är fredag i morgon och att det är sommar snart!
 
Vad ska du göra härnäst: 
Dricka en kopp the och äta två Finncrisp med god ost.

Höger eller vänsterhänt: 
Höger

Humör just nu: 
Bra humör! Lite trött så är på kvällen så klart.

Favoritgodis: 
Choklad på längden och tvären :)

Kläder just nu: 
Svarta plyschbyxor, huvtröja och termosockor. Som sagt, sexy mama ;)

Sommarplaner:
Kanske Göteborg. Kanske någon liten tripp till... I övrigt vila, sol, umgås och ha det skönt!

Hur många kuddar sover du med: 
1 st rätt så platt kudde ska det vara. 
 
Spelar du något instrument: 
Nej, maken står för det musikaliska. 
 
Morgon eller nattmänniska: 
Inget av det och både ock.

Vad är viktigast för dig: 
Min familj och mina vänner.

Är du kittlig: 
Inte mycket. Prova får du se... :)
Snarkar du:
Ytterst, ytterst sällan. 

Stjärntecken: 
Stenbock
 
Äckligaste insekten:
Fästing. Farlig liten rackare det där.

Längtar du mest efter just nu: 
Sol, vila och rosévin. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar